Subvenció Llar d’Infants

BASES ESPECÍFIQUES PER A LA CONCESSIÓ DE SUBVENCIONS EN RÈGIM DE CONCURRÈNCIA NO COMPETITIVA PER A L’ESCOLARITZACIÓ EN LLAR D’INFANTS DE TITULARITAT PÚBLICA A LA COMARCA DE LA GARROTXA

 

  1. OBJECTE

És objecte d’aquestes bases regular la concessió de subvencions als alumnes residents a Tortellà matriculats a les llars d’infants de titularitat pública amb la finalitat d’obtenir d’una minoració en la quota mensual de pagament durant l’any 2021.

 

  1. BENEFICIARIS

Poden ser beneficiàries d’aquests ajuts els nens i nenes empadronats al municipi de Tortellà que estiguin matriculats en algun moment de l’any 2021 en una llar d’infants de titularitat pública de la comarca de la Garrotxa, els pares i/o tutors legals dels quals estiguin al corrent en el compliment de les obligacions tributàries referents a aquest Ajuntament i que reuneixin els següents requisits en data de finalització del termini de presentació de sol·licituds:

  1. Que la unitat familiar estigui empadronada al municipi de Tortellà.
  2. Estar matriculat en una de les llars d’infants pública l’any 2021.
  3.  No percebre finançament d’altres departaments o organismes de la Generalitat de Catalunya o d’altres administracions públiques pel mateix concepte No ser beneficiari, durant el mateix curs, de bonificació en la quota mensual de la llar per algun altre concepte.

 

  1. CRITERIS DE CONCESSIÓ

La subvenció s’atorgarà de forma seguint l’ordre cronològic de registre d’entrada de sol·licituds a partir de la data d’inici de la convocatòria i fins que el límit de consignació pressupostària existent.

 

  1. LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Les famílies que hagin formalitzat la matrícula a alguna de les Llars d’Infants públiques hauran de presentar les sol·licituds, a les oficines de l’OAC entre el dia 29 d’abril al 29 de maig de 2022.

Juntament amb la sol·licitud caldrà aportar els documents següents:

  • Resguard de la matrícula a la llar d’infants
  • Justificants mensuals de pagament de la quota de la llar d’infants
  • Declaració del compte corrent d’ingrés de la subvenció

 

Si en la presentació de la sol·licitud s’observa alguna deficiència, incoherència o hi manca algun dels documents necessaris per la valoració de l’ajut, l’Ajuntament ho notificarà directament a l’interessat/da per tal que en el termini de 10 dies pugui esmenar-la.

Si en aquest termini no es produeix l’esmena i/o no s’aporta la documentació sol·licitada, s’entendrà que es desisteix de la petició i s’arxivarà sense més tràmits.

 

  1. CONCESSIÓ D’AJUTS

L’import de la subvenció serà fix de 25 euros per mes complet d’assistència del nen o nena a la llar d’infants.

L’òrgan competent per a la gestió de les subvencions serà l’Alcaldia.

Les subvencions s’atorgaran per acord de junta de govern local.

La subvenció s’entendrà tàcitament acceptada pel beneficiari si no mostra disconformitat aen un termini de 5 dies hàbils des de la notificació de la resolució atorgant la subvenció.

 

  1. PAGAMENT

Les famílies beneficiàries dels ajuts atorgats per l’Ajuntament, que són regulats per aquestes bases, rebran els ajuts de la següent manera:

L’import s’abonarà al compte corrent declarat en el moment de la sol·licitud en un sol pagament al mes de juliol de 2022.

 

  1. JUSTIFICACIÓ

La subvenció s’entendrà justificada si en el moment de la presentació de la documentació per a sol·licitar la mateixa s’adjunten els justificants de pagament de les quotes de la llar d’infants de l’any 2021. No s’abonarà l’import de la subvenció si no s’acredita el pagament de les quotes de la llar d’infants corresponent al mes complet.

 

 

  1. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

D’acord amb el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril, relatiua la protecció de les persones físiques pel que respecta al tractament de dades personals i lalliure circulació d’aquestes dades i la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció deDades Personals i garanties dels drets digitals, l’Ajuntament de Cabrils, tractarà les dadesfacilitades per les persones que presentin la sol·licitud, amb la finalitat de gestionar sol·licitud de tramitació, concessió, pagament i justificació de la concessió de subvencions, basant-se en una missió de caràcterpúblic i en les obligacions legals de la responsable, i seran conservades de forma permanentamb finalitats de gestió documental i d’arxiu.

Per a les obligacions de transparència s’ha previst la cessió de les seves dades per al registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes al web del sistema Nacional de publicitat de subvencions. No s’ha previst cap altre cessió.

Per a qualsevol consulta o queixa relacionades amb el tractament de les seves dades personals:

Nom: Servei d’Assistència i Cooperació als Municipis

Correu electrònic: protecciodedades@ddgi.cat

Telèfon: 972.18.52.05

Adreça: Pujada de Sant Martí, núm. 4-5, 17004 Girona